Dub interviewer

Als je marktonderzoek wilt gaan doen is het fijn om een goed programma bij de hand te hebben. Een programma die je zowel helpt bij de start van je marktonderzoek tot het analyseren van de resultaten. E-dub interviewer is een tool die zowel helpt met het opstellen van vragen, het verzamelen van resultaten, het analyseren van resultaten en het overzichtelijk opbergen van de resultaten. Niet geheel onbelangrijk heeft het programma software en hulpmiddelen om ervoor te zorgen dat je een hoge responserate bereikt. De vragenlijsten kun je overzichtelijk opstellen waarna de respons netjes in het programma verwerkt wordt.

Dub Interviewer datacollectie

Dub Interviewer in een hulpmiddel om alle datacollectie te managen. Het is een datacollectie software pakket die alle tools heeft om jouw data goed op te bergen. Dub Interviewer is een is een flexibel en kostenbesparend programma. Het beschikt over goede business intelligence tools en goede stuurinformatie. Het programma is geschikt voor Conduct CATI, online, mobiel, face-2-face, multi and mixed mode marketing research via één centraal platform. Het programma is geschikt voor marktonderzoek. Indien je de resultaten overzichtelijk in een programma kunt zetten dan zul je ook meer bruikbare informatie overhouden om te analyseren. Als je bruikbaar resultaat wilt van je marktonderzoek, dan is het belangrijk de juiste gegevens te verzamelen. Hiervoor zit in het programma een tool om je hierbij te helpen. 

Vragenlijsten met Dub Interviewer

Datacollectie voor vragenlijsten heeft ook specifieke eisen. Zo is niet alleen de opslag belangrijk maar ook de vragenlijst zelf. Er zijn programma’s beschikbaar die je hierbij kunnen helpen. Om een hoge reponserate te krijgen zijn tools beschikbaar om je hiermee te helpen. Maar het juiste tool is niet het enige. Om een goede responserate te krijgen zul je ook verstand moeten hebben van vragenlijsten. Als dit niet binnen je kennisgebied valt kan het uit om een bedrijf in te schakelen die je hierbij kan helpen. Voor marktonderzoeken zul je eerst goed moeten kijken wat je wilt weten van je klant en wie je wel of niet in wilt sluiten voor het onderzoek. Daarna zul je moeten kijken hoe je de klant geïnteresseerd krijgt om mee te doen aan je onderzoek. Als je hierbij hulp kunt gebruiken dan kun je het Dub Interviewer inschakelen. In het programma zit een platform die je helpt om vragen op te stellen. Als je hulp nodig hebt kun je een consultatie aanvragen. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *